onsdag den 25. marts 2009

Kunne være man skulle?

(Alene det at bede om 15 par nye sko, burde få en klokke til at ringe. :-D)

Tabe sig lidt? Højden er 174, og bmi'en er omkring 19, så må i selv regne jer sammen til resten. Men bare nogle få kilo, det ville da være fantastisk. Har næsten tabt mig et kilo på det sidste. Starting tomorrow og one week forward, er der skridttællekonkurrence på min skolen, niende klasse mod inspektøren. Kunne være man skulle benytte lejligheden til at få motioneret lidt? Selvom jeg hele tiden kommer til at trykke på reset button. :-D

Det er bare med at få brugt wii'en lidt oftere, cykle eller gå til og fra skole (Eller om ikke andet blive kørt, og så gå hjem.) få danset lidt når man alligevel keder sig, og så træner jeg allerede maven. Fik også cyklet 20 km. på motionscyklen, woah, SO unlike me.! :-D

Har også det forhold til mad, at jeg spiser når jeg keder mig. Ville måske være lidt sundere at have en skål vindruer stående så? Taler af erfaring, det er ALTID en dårlig ide at spise når man ser fjernsyn eller er på computeren.

Kender i ikke det, i perioder får man den ide at man vil være sund. Jeg bestemmer jo ikke rigtig selv aftensmaden, men i aften står den da på pomfritter (Tror det er frysepomfritter?) og tsatiki. Er vegetar, så no meat for me. :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar