lørdag den 21. marts 2009

Tv-serier

Jeg er en sucker for tv-serier. Kan lige så godt indrømme det. Jeg har fundet en fantastisk hjemmeside, hvor man kan se afsnit dagen efter de er blevet sendt i USA, og mit fjernsyn kører derfor ikke lige så meget på højtryk som det har gjort. Min computer, derimod, er tændt næsten 24/7. Computeren er iøvrigt helt ny. :-D


Jeg er jo født i 90'erne, og har derfor ikke oplevet den mest fantastiske serier ever, Venner/Friends, fra starten af. I 1-2. klasse begyndt jeg dog at se den, så de sidste 2-4 sæsoner fik jeg da live. I dag bliver Friends dog ofte set kl. 17:00-18:00 på Tv2, som en dejlig lille pre-aften hyggestund. Noget jeg vil prøve at holde fast i.


Af serier der kører lige nu, der vil jeg sige jeg har 2 grupper. Dem jeg bare MÅ se, og dem jeg ser hvis jeg virkelig keder mig. Og så er der nogle på vippen. Lige nu keder jeg mig dog rimelig tit.


Bones er det bedste lige nu. Hvordan kan man også andet end at elsker Booth? Og så har forfatterne den fantastiske evne, at de har gjort Bones/Brennan, den kvindelige hovedperson utrolig likeable. Noget der ofte er altafgørende for om en serie er fantastisk eller bare god.

Desperate housewives er også godt. Ved der er mange fra min klasse der ser det, egentligt underligt når man ser på seriens titel. Men selvom jeg først begyndte at følge RIGTIGT med i sæson 4, så syntes jeg altså det er en serie der fortjener et kig. ¨
How I met your mother, en meget sjov serie, der ikke varer så lang tid. Så meget godt hvis man kun lige har 20 minutter, og man gerne vil komme i godt humør.
Hold da op. Havde faktisk troet jeg havde flere mustsee serier. Det er da en dejlig overraskelse. :-D
Men så er der jo dem der er meget gode at se selvom de ikke er nødvendige. Og dem ser jeg nu, men det bliver nok dem der bliver skåret i når jeg begynder på gymnasiet.
Ugly Betty - Meget godt, men er lidt træt af alt det melodramatiske.
Two and a half men - Sjovt, egentligt en serie jeg syntes har kørt forever.
My name is earl - Meget sjovt, men også lidt deprimerende.?
America's next top model - Ja, Okay, så er det ude.
Project runway - Godt for shoppetankerne.
Ncis - Har jeg egentligt ikke set i et stykke tid?
Secret life of the American Teenager - Syntes egentligt det er latterligt kristent.
One Tree Hill - Tror altså næsten det er en mustsee serie, oth er egentligt meget definerende for min generation. Eller noget. :-D
Så er der nogle serier som jeg overveje at begynde at se, men af en eller anden grund er jeg ikke begyndt på det.
Prison Break - Tror jeg vil være lige noget for mig, men overvejer om det er for sent?
Gossip Girl - Der er vel meget mode, men kan lige forestille mig at jeg ikke kan lide tøserne.
Og så skal i da lige have et link. www.latest-episode.blogspot.com Derudover kan www.supernovatube.com også være godt, især hvis man vil se fullscreen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar