lørdag den 21. marts 2009

Lidt om mig

Jeg hedder Sarah Maria, er 15 år gammel, bor i vestsjælland og starter på gymnasiet efter sommerferien.

Jeg ELSKER mode, tøj og sko er fantastiske, og jeg ville ønske jeg havde et tøjbudget på 20000 kr. om måneden. (Ville vi ikke alle det?) Målet er at jeg gerne vil ligge dagens outfit ud på bloggen, så det kan udsættes for ris og ros. Jeg har aldrig sagt at jeg har en god stil, men stil er jo individuel, og så skal det siges, at som 9. klasse er det begrænset hvilket tøj man kan købe.

Derudover vil jeg også gerne poste lidt om tidens trends, de store stjerners fashion does and dont's, og mine drømme hvad angår tøj.

Og selvfølgelig, lidt om hvad jeg går og laver. Lidt om nogle gode oplevelser, tv-serier, og hvad JEG gerne vil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar